مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی پپیتا (قسمت اول): در یوونتوس همواره باید برنده باشید

مصاحبه ی پپیتا (قسمت اول): در یوونتوس همواره باید برنده باشید

گونسالو ایگوایین مهاجم بانوی پیر مصاحبه ی مفصلی با توتواسپرت انجام داده است. او معتقد است که دو تیم یوونتوس و رئال مادرید ذهنیت یکسانی دارند و این ذهنیت همواره برنده شدن است. همچنین، پپیتا امیدوار است که یوونتوس بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود.

 

ال پپیتا در این باره گفت:

 

اشتیاق برای برد که در مادرید وجود داشت را در حال حاضر در تورین نیز احساس می کنم. هر دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس در هر رقابتی تمام تلاش خود را برای برنده شدن انجام می دهند. در هر دو باشگاه هواداران از تیم انتظار موفقیت دارند که این موضوع در کنار سختی هایش مساله خوبی است. من در اینجا حضور پیدا کردم تا جام های زیادی برنده شوم. باشگاه یوونتوس برای برد متولد شده است و این چیزی است که تاریخچه ی این باشگاه نشان می دهد. برد تنها چیزی است که در اینجا حساب می شود و آن ها بازیکنان را برای رسیدن به برد آماده می کنند، در حقیقت به یک تانک جنگی تبدیل می شوید. در سبک بازی دو تیم یوونتوس و رئال تفاوت هایی وجود دارد، اما ذهنیت ها یکسان است: باید همیشه برنده باشید.

 

ایگوایین در ادامه افزود:

 

این ذهنیت برد چیزی است که من را بیش تر از هر مورد دیگری مرا تحت تأثیر قرار می دهد و این را در این چند ماهی که با تیم و بازیکنانی که موفق به کسب پنج اسکودتوی متوالی شده اند مشاهده کردم. وقتی افرادی با این ذهنیت را اطراف خود می بینید شما را وادار می کند حتی بیش تر از قبل تلاش کنید و به اهداف مورد نظر خود برسید. من در طول دوران فوتبالی ام همواره با هم تیمی های نخبه ای کار کرده ام، اما تمرین روزانه با افرادی مانند جی جی بوفون، جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و آندرا بارزالی و دیگر مدافعان تیم یک آزمون واقعی برای هر مهاجمی است. روبه رو شدن با بهترین ها همواره شما را بهتر می کند. برای من کیه لینی قدرتمندترین مدافع در تمرینات تیم است. پدر من یک مدافع بود و او می گوید «BBC» خط دفاعی مورد علاقه او در در تمام باشگاه های دنیا است.

  

بیانکونری ماه آینده در چارچوب مرحله ی یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان باید به مصاف پورتو برود:

 

تیم پورتو را به خوبی می شناسم، وقتی در ناپولی بودم به مصاف این تیم رفتیم. آن ها حریف سرسختی هستند اما همه چیز به رویکرد ما بستگی دارد. باید آرامش خود را حفظ کنیم و همزمان باید مراقب باشیم که این رقابتی است که یوونتوس باید در آن برنده باشد. ما همگی امیدواریم امسال سالی سرشار از موفقیت برای یوونتوس باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: